Skip to content

משלוחים פנים ארציים

בעידן הנוכחי יותר ויותר עסקים מוצאים את עצמם זקוקים לשירותי משלוחים ברמה גבוהה ובזמינות גבוהה.

חלק הולך וגדל של מוצרים נמכרים אונליין או בטלפון, ואנשים כבר פחות נוסעים לחנויות כדי לרכוש מוצרים באופן פיזי אלא מזמינים משלוח.

בעוד עסקים מסוימים מספקים את המשלוח בעצמם ולעיתים סופגים הפסדים, רוב העסקים מבינים שיעיל יותר לחתום חוזה עם חברת שליחויות מקצועית שתעשה את העבודה בצורה יעילה וטובה יותר.

משלוחים פנים ארציים – כך תחברו את החברה הנכונה

בעוד משלוחים רבים הם משלוחים מחו"ל או לחו"ל, נפח גדול מאוד מהמשלוחים הם משלוחים פנים ארציים. על אף שהארץ שלנו קטנה, לנהל מערך משלוחים בכל הארץ זה לא דבר פשוט כששמים דגש על הגעה בזמן שהובטח. לכן כאשר אתם בוחרים חברת שליחויות לעבוד איתה אנחנו ממליצים בחום לקחת בחשבון מספר פרמטרים:

1. התאמת סוג השירות לצרכים שלכם
חברות שליחויות מציעות כמה סוגי שליחויות, ולא תמיד חברות מציעות את כל הסוגים. כך למשל, ישנה שליחות Door to door ממש עד דלת הלקוח, ולחילופין שליחות לנקודת איסוף שהוגדרה מראש. בנוסף, חשוב לשים דגש על זמן המשלוח: האם זה החברה מציעה משלוח תוך כמה ימים? מהיום למחר? מהיום להיום? משלוח דחוף, בהול? שימו לב לצרכים שלכם ובדקו שהחברה מציעה את השירות שעונה עליהם.

2. עבודה בשעות הפעילות של העסק שלכם
אם חברת השליחויות לא עובדת בשעות הפעילות של העסק שלכם אין כל כך על מה לדבר. במידה ואתם עובדים בשעות רגילות סביר להניח שכל חברה שתבחרו תוכל לספק שירות בשעות אלו, אך במידה ואתם עובדים בשעות לא שגרתיות יש לוודא כי החברה מספקת שירות גם בשעות אלו.

3. גודל צי הרכבים
זהו פרמטר חשוב במיוחד בעיקר אם אתם מוצאים כמות גדולה של משלוחים כל יום. חברת שליחויות עם צי רכבים גדול תוכל לעמוד בקלות רבה יותר במשימה ולהוציא יותר משלוחים בו זמנית.

4. מעקב אחרי משלוח
זהו שירות החשוב גם לכם ובמידה ואתם בעלי עסק גם ללקוחות שלכם. חשוב שחברת השליחויות תאפשר לעקוב אחרי המצב של החבילה. זה נותן שקט נפשי ללקוח ומאפשר לו לתכנן את הזמן מראש.

5. מחיר
כמובן שאי אפשר לא להתייחס למחיר. קשה להשוות בין תעריפים של חברות שונות מכיוון שהם תלויים בכמות משלוחים, שעות המשלוחים ומשקלם. עם זאת עדיין ניתן לקבל הצעות מחיר ממספר חברות. חשוב לוודא שהצעות המחיר כוללות הכל, ואין סעיפי תשלום נסתרים.

משלוחים פנים ארציים רק עם א.ס. שליחויות בע"מ
אנחנו בא.ס. שליחויות בע"מ מקפידים תמיד על קשר תמידי עם הלקוחות ותיאום ציפיות כדי שהשירות יהיה ברמה הגבוהה ביותר. לכל לקוח יש את הצרכים שלו, וחשוב לנו שכל לקוח ולקוח יהיה בראש סדר העדיפויות ויקבל את השירות שמתאים לצרכים שלו.