Skip to content

משלוחים מהיום להיום

ככל שהעולם מתקדם יותר כך יש צורך גדול יותר במשלוחים.

אם בעבר כמעט כל מוצר היינו קונים בחנות ולוקחים בעצמנו הביתה, היום המצב הוא הפוך – כמות הולכת וגדולה של מוצרים מוזמנים דרך האינטרנט במשלוח הביתה, והמשמעות היא שעסקים צריכים להיערך בהתאם ולהקפיד על מערך משלוחים ברמה גבוהה.

בעוד חלק מהעסקים מפעילים מערך משלוחים עצמאי, רוב העסקים מבינים שיעיל יותר לשכור חברת משלוחים חיצונית.

משלוחים מהיום להיום

על אף שישנם מוצרים רבים שניתן לקבל במשלוח לאחר מספר ימים, במקרים רבים הלקוח צריך לקבל את המשלוח באותו היום וכאן נכנס הצורך במשלוחים מהיום להיום.

מקובל לחלק את רמת המשלוחים מהיום להיום לשלוש רמות:
• משלוח מהיום להיום רגיל: זהו משלוח שהסטנדרט הוא עד חמש שעות מההזמנה.
• משלוח מהיום להיום דחוף: זהו משלוח שהסטנדרט הוא עד שלוש וחצי שעות מההזמנה.
• משלוח מהיום להיום בהול: זהו משלוח שהסטנדרט הוא עד שעה וחצי מההזמנה.

סוגי משלוחים
יותר ויותר ענפים בשוק מתבססים כיום על שירותי משלוחים איכותיים, כאשר לכל אחד מהענפים האלו ישנם צרכים ייחודיים אליהם חברת המשלוחים צריכה להתאים לעצמה. מספר דוגמאות לסוגי משלוחים הייחודיים לענפים שונים:
משלוחים של מסמכים משפטיים: משרדי עורכי דין מתבססים באופן רב על שירותי משלוחים, וזאת משום שעבודתם של עורכי דין כוללת פעמים רבות העברה של מסמכים ליעדים שונים עבור החתמות וצרכים אחרים. כאן בולט הצורך במשלוח מהיר ופעמים רבות גם דיסקרטי.

מסחר אינטרנטי: ככל שעובר הזמן נפח הולך וגדל מהקניות נערכות באינטרנט, כלומר הצורך במשלוחים הולך וגדל. בעתיד הלא רחוק כל בעל עסק יהיה זקוק למערך משלוחים, וגם כאן חשוב להקפיד על משך המשלוח, עמידה בזמנים ואולי הכי חשוב – שמירה על תכולת המשלוח על מנת שלא ייגרם לה שום נזק.

• שליחויות לעסקים: עסקים זקוקים פעמים רבות לחומרי גלם או סחורה באופן דחוף, וכאם נכנס הצורך בשליחות מהיום להיום או לכל המאוחר מהיום למחר.

כך תבחרו את חברת המשלוחים המתאימה לכם
חשוב להבין שבחירת חברת משלוחים טובה היא קריטית להצלחת העסק שלכם, שכן אם תהיה בעיה במשלוח בסופו של דבר המוניטין שלכם ייפגע גם אם זה לא באשמת העסק שלכם. לכן יש לבחור חברת משלוחים בעלת מוניטין טוב, שמספקת את המשלוח בזמנים המתאימים לכם ושהיא התחייבה אליהם, מאפשרת לכם וללקוחות שלכם לעקוב אחרי החבילות ומבטחת את תכולת המשלוחים.

א.ס. שליחויות בע"מ – הפתרון לחבילות שלכם
חברת א.ס. שליחויות בע"מ נוסדה בשנת 2007 והיא עובדת בשותפות עם חברת אוריין בע"מ. שותפות זו מאפשרת לנו לספק סל שירותים רחב הכולל מגוון פתרונות לניהול שרשרת האספקה וכל זאת תחת קורת גג אחת. אנחנו מקפידים להתאים את השירות לצרכי הלקוח על מנת שהוא והלקוחות שלו יצאו שבעי רצון.