Skip to content

כל מה שצריך לדעת על שליחויות

כאשר אנחנו מעוניינים לשלוח חבילה למקום אחר בארץ אנחנו זקוקים לשירות שילוחים מהיר, איכותי ואמין שיביא את החבילה ליעד המדויק ללא נזקים בדרך.

בעיקר אם אתם עסק ששולח חבילות ללקוחות שלו ומשתמש בשירות משלוחים חיצוני חשוב להבין שכל נזק לתכולת החבילה יפגע במוניטין שלכם וירחיק מכם לקוחות בעתיד.

לכן בטרם תסגרו עם חברת שליחויות מומלץ לבדוק מספר דברים ועליהם נעבור במאמר זה.

סוגי משלוחים

לפני שסוגרים עם חברת שליחויות חייבים להבין מהו סוג השליחות שאתם זקוקים לו ולוודא שהחברה מספקת שירות זה. כשאנחנו מדברים על סוג השליחות ההתייחסות היא לפרק הזמן בו חברת השליחויות מתחייבת למסור את החבילה ויעד המסירה.

1. משולחים למקום איסוף מוגדר
סוג אחד של משלוח הוא שילוח למקום איסוף שהוגדר מראש, מעין מיקור חוץ לשירותי הדואר. הלקוח מקבל התראה חבילה למקום האיסוף, הוא מגיע ואוסף את החבילה משם.

2. משלוחים דלת לדלת
משלוח שמגיע ממש עד דלת הבית של הלקוח.

3. משלוחים מהיום למחר
משלוחים שמגיעים יום לאחר ההזמנה. עסקים רבים מעדיפים שליחות כזו וכמובן שיש לתאם מראש את השליחות ואת זמני ההגעה.

4. משלוחים מהיום להיום
משלוחים המגיעים באותו יום בו הוזמנו. יש לשים לב שזה מצריך גם מכם כעסק לשלוח את החבילה במרווח זמן מצומצם מרגע ההזמנה על מנת שהחבילה אכן תגיע ליעדה באותו היום. כך באמצעות שליחות מהיום להיום ניתן להעביר ללקוח חבילה ללא הפרעה לשגרת היום.

זמינות ואמינות הן מילים נרדפות

בתחום המשלוחים זמינות והאמינות הן מילים נרדפות. הכוונה היא, שכדי שתוכלו לסמוך על ביצועים של חברה היא חייבת להיות זמינה לקריאות ולשיחות שלכם. חברה שלא זמינה פשוט לא תעשה את העבודה כמו שצריך. חשוב שהחברה תהיה זמינה במספר ערוצי תקשורת דרכם תוכלו לבצע הזמנות: דרך הטלפון, אתר האינטרנט וכמובן שתספק דרך לעקוב אחרי החבילה לאחר ההזמנה.

מסירות דיסקרטיות

משלוחים רבים הם משלוחים המצריכים דיסקרטיות רבה. כך למשל מסירות משפטיות, מסירות בעלות סיווג בטוחני, מידע עסקי רגיש ומסמכים אישיים כולם מסירות שאסור שייחשפו לעיני איש, ולכן במידה ואתם שולחים משלוח שכזה יש לוודא שהחברה מנוסה במסירות מסוגים אלה ויודעת לשמור על דיסקרטיות מרבית.

עמידה ביעדים

הדבר המתסכל ביותר במשלוחים זה כאשר מובטח ללקוח דבר מסוים אך בפועל החברה לא מצליחה לספק אותו. כך זה גם במשלוחים – אם החברה מתחייבת לספק את החבילה תוך יום היא צריכה לעשות זאת. בחרו בחברה שעומדת ביעדים באופן מוכח.

א.ס. שליחויות בע"מ – מביאים ליעד את החבילה
אנחנו ב-א.ס. שליחויות בע"מ מספקים מגוון סוגי שליחויות וכן שירותים לוגיסטיים שונים כך שלמעשה אנחנו מספקים תחת קורת גג אחת סל פתרונות רחב. אנו שמים דגש על תקשורת עם הלקוחות שלנו ומתאימים את אופי השירות לצרכים ולדרישות שלכם כדי להבטיח שתהיו שבעי רצון.