Skip to content

איך לבחור חברת שליחויות

היום יותר מתמיד עסקים רבים מתבססים על משלוח מוצרים ללקוחות. לקוחות כבר פחות מבקרים בחנויות פיזיות ולוקחים את המוצרים הביתה אלא מזמינים באינטרנט או בטלפון, ולכן עסקים חייבים להציע גם שירות משלוחים מקצועי. הדרך היעילה לעשות זאת היא באמצעות חברת שליחויות חיצונית שתעשה את העבודה.

בשוק ישנו מגוון רחב של חברות שליחויות וחשוב לבחור נכון שכן משלוח שמגיע באיחור או שנגרם נזק לתכולה פוגע בראש ובראשונה במוניטין שלכם, וזאת למרות שמי שעשה את ה"פאשלה" זו חברת המשלוחים. כך תבחרו נכון

סוגי וזמני משלוח

יש לבדוק את סוגי המשלוח שמציעה חברת השליחויות בדגש על זמני המשלוח והיעד. סביר להניח שתרצו חברה שמציעה משלוחים מהיום להיום או לכל המאוחר מהיום למחר. במידה ואתם זקוקים למשלוחים מהירים יותר תוכלו לעגן בחוזה זמני מסירה של חמש שעות, שליחות דחופה תוך שלוש וחצי שעות ואף שליחות בהולה תוך שעה וחצי.

עבודה בהתאם לשעות הפעילות

דבר נוסף שחשוב לבדוק היא אם חברת השליחויות עובדת בהתאם לשעות הפעילות שלכם. רוב העסקים עובדים בשעות רגילות, אך ישנם עסקים שעובדים בשעות מיוחדות כגון באמצע הלילה ואם אתם זקוקים למשלוחים בזמן כזה יש לוודא שחברת השליחויות אכן מספקת אותם. וודאו אם חברת השליחויות שאתם חותמים איתה שהיא אכן מספקת משלוחים בשעות אלו.

גודלו של צי הרכבים

במידה ואתם זקוקים למספר רב של משלוחים מדי יום יש לבדוק את גודלו של צי הרכבים של חברת השליחויות. בסופו של דבר מספר הרכבים שמחזיקה חברה הוא אינדקטור למספר המשלוחים שהיא יכולה לבצע בו זמנית, וחברה שאין לה רכבים רבים אולי לא תוכל לבצע את המשלוח במהירות המספקת.

מיקומה של חברת המשלוחים

חשוב שחברת המשלוחים תהיה ממוקמת בקרבה יחסית אליכם, שכן עם חברה שממוקמת מרחק רב מכם יהיה קשה יותר לתקשר ויהיה לה קשה יותר לבצע משימות דחופות. במידה ולחברה יש סניפים בכל רחבי הארץ וגם בקרבתכם זה גם טוב.

איתור ומעקב אחרי משלוח

חשוב לעבוד עם חברת משלוחים שמאפשרת גם לכם וגם ללקוח אליו אתם שולחים את המוצר לאתר ולעקוב אחרי החבילה בכל זמן. יש לעדכן את הלקוח בשלבי המסירה השונים: האם המשלוח עזב את החנות, האם נמסר לשליח, האם השליח בדרך והיכן הוא ביחס ליעד.

ביטוח

נהוג להוסיף תוספת חודשית על ביטוח התכולה שבדרך מושתת על בעל העסק. לא משנה על מי מושתת התוספת (בדרך כלל אם זה על חשבון חברת השליחויות זה יהיה מגולם במחיר) חשוב לוודא שהתכולה מבוטחת במקרה של נזק.

א.ס. שליחויות בע"מ למשלוח מהיר ואמין

א.ס. שליחויות בע"מ מספקת שירותים לוגיסטיים ושירותי משלוחים מאז 2007, וביצעה מעל 4,500 משלוחים פנים ארציים וכן יותר מ-6,000 משלוחים לחו"ל. אנחנו מקפידים שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים וזאת באמצעות עמידה בזמנים אליהם אנחנו מתחייבים ותקשורת עם הלקוח כדי שהוא תמיד יצא מרוצה.